Pytania i odpowiedzi
Jak zamówić CANAL+ przez Internet?
Jeżeli jesteś już naszym klientem zaloguj się do Strefy Klienta ebok.vectra.pl i wejdź do zakładki Usługi i Oferta.
Jak długo trwa umowa CANAL+?
Czas trwania Umowy na Pakiet CANAL+ zależny jest od warunków promocji, z którymi zapozna Cię konsultant lub które zawarte są w Regulaminie promocji.
Co jest niezbędne do zakupu pakietu CANAL+?
Aby wykupić dostęp do pakietu CANAL+ lub serwisu streamingowego Canal+ w Vectrze musisz być klientem jednej z usług głównych operatora.
Chcę odbierać kanały CANAL+ na kilku odbiornikach. Jak zakupić opcję multiroom?
Aby wykupić usługę Multiroom skontaktuj się z naszą infolinią 601601601 lub odwiedź jeden z naszych salonów firmowych.
Czy mogę odbierać CANAL+ w Vectrze bez telewizora?
Jeżeli nie posiadasz w Vectrze usługi telewizyjnej, możesz wykupić dostęp do serwisu streamingowego CANAL+.
Po zalogowaniu do serwisu będziesz miał dostęp do tysiąca tytułów na żądanie i kanałów CANAL+.
Czy mogę odbierać CANAL+ za granicą?
Z serwisem streamingowym CANAL+ możesz korzystać na terenie UE. Usługę musisz wykupić w Polsce, płacąc z polskiego konta bankowego. Wszyscy abonenci Pakietu CANAL+ w Vectrze mają również dostęp do serwisu streamingowego CANAL+.
Interesuje mnie oferta pakietu Telewizji z Internetem od Vectry. W jaki sposób mogę go zakupić?
Aby wykupić dostęp do naszych usług możesz skorzystać z kilku możliwości:
Strona www.vectra.pl
Kontakt z infolinią sprzedażową pod numerem 601601601
Wizyta w jednym z salonów firmowych
Kontakt z naszym Przedstawicielem Handlowym
Czy mogę zmienić pakiet telewizji na wyższy w trakcie trwania umowy?
Aby sprawdzić możliwości zmiany aktualnej umowy skontaktuj się z naszą infolinią sprzedażową pod numerem 601601601 lub odwiedź jeden z salonów firmowych www.vectra.pl/salony-firmowe-vectra.